Getaway

Tänker mycket på honom. Jag tänker att det borde tänkas mindre när man är inne på år 2 men det gör inte det. Vana eller? Nej då skulle det inte brunnit så jävligt. Jag har ett hjärta med alla känslor tänkbara förutom ilska, hat och sånt där jobbigt skräp, nope. Kan nog inte säga att jag hatar någon, ingen alls! Och vanligtvis brukar jag inte ägna mig så mycket åt svartsjuka heller, känner du mig så vet du det.. Nyfiknast i världen, men aldrig svartsjuk. Fast vad är det här då!?
Min mamma säger att jag kan välja och vraka, så varför stämmer inte allt fast jag väljer och vrakar(?) för fullt?
Hehe, ja vilket skit. Tur man kan se det med humor.

Imorgon ska jag bort från verkligheten för ett dygn. Stänga av mobilen och sluta existera =) Gud så skönt!

Var på skolan idag och anmälde mig till allt som fanns att anmäla mig till, dvs två vanliga kurser, två på öppet och en på distans. Det betyder att jag får spara lite plats för självdiciplin och jävlar anamma, men det går nog bra för även om det må vara distans kommer jag sitta på skolan och plugga under Thias dagistimmar och när man väl sätter sig med det går det rätt fort. Men Olga bara så du vet. Prepare with the fucking miniräknare, jag kommer behöva dig! och nej föresten, det blev inte översvämning =)

Nu bara längtar jag till huset, våren, värmen och att äta glass på min egen uteplats. Fan vad guld det ska bli!
Puss på er!
Hörs igen på onsdag


Kommentarer
Postat av: Olga

Jag kommer när du ropar...:P vilken tur att det inte svämmade över. hi hi.

2010-01-13 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0