Jumbo-helg

Nästa vecka är det sportlov för komvux, så jag ska passa på att greppa ShB-kursen betydligt mycket bättre än jag gjort, eftersom jag påbörjade den senare än alla andra har man liksom inte fått någon bra start, men det blir en perfekt sysselsättning för lovet. Liksom matematik, mitt hat-ämne som inte känns helt pjåkigt just nu. Jag tänkte råplugga matte så jag ligger steget före efter ledigheten. Då kan jag koncentrera mig extra mycket på de roligaste ämnena..
Kul kul kul kul kul värre

Inofficiellt, ett begrepp som borde strykas ur svenska lexikonet. Jag är förbannat trött på inofficiellt. Vad fan ska det ens vara för om det inte räknas. Jag syftar på precis vad som helst som ses som inofficiellt.
Sånt ligger jag och tänker på om kvällarna.
Josefine, min vän i skolan ligger och tänker på varför inte lärarna "smittas" av gäspningar som vi vanliga dödliga. De borde ju utsättas för en väldig risk menar hon! Sedan spekulerade vi i hur utvecklingsstörda de ser ut när de är vända mot tavlan och passar på att "gäspa av sig" galet underhållande människa den där Josefine!

Kommande helg ska jag ha barnkalas på busfabriken. Jag har utmanat Papi i klätterställningarna med skumgummibollsgevären, eller det var nog han som utmanade mig kanske. Men det är på söndag, fram till dess ska jag åka tokmycket pulka och bara vara på officiellt bra humör över en officiellt bra tillvaro!

Jag önskar er en officiell jävla kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0