Välkommen höst!

Inhandlade höstartiklar =)


Jag ringde min hyresvärd idag.. som f.ö. inte är det minnsta känd för att ha en snabb service. Jag vill i alla fall ha mitt sovrum ommålat, och eftersom det var målat utanför osv. redan när jag flyttade in så har det varit  bestämt hela tiden att dom ska göra det åt mig när jag vill. Men jag har inte riktigt brytt mig om att tjata, dessutom gillade jag den mustiga mörkröda färgen när jag flyttade in, men nu har jag kommit fram till att det är för mörkt. Jag vill ha ett ljust och öppet sovrum, och jag har ju stukatur i sovrumstaken som kommer fram betydligt mycket mer om det är vita väggar. Och så är ju alla mina möbler svarta, snirkliga och tunga i uttrycket. Så.. ja, vita väggar vill jag ha. Ringde som sagt till hyresvärden och tänkte att om jag börjar tjata nu så kanske jag får det fixat lagom till nästa höst :/ men då säger dom att målaren har ringt och frågat efter jobb för att dom knappt har något att göra, så han kommer upp redan i eftermiddag och tittar på väggarna så ska vi bestämma nånting. Fantastiskt. Jag behöver något förnyat, det känns i hela kroppen! Det här blir perfekt.

Sen får man ju mersmak så jag tror jag ska börja måla vidare på lite möbler. Thias säng och skrivbord har jag färg till men inte ens börjat på, ja det får det bli! Måste ta en promenad senare idag också i det fina vädret, men det får eftermiddagen stå för.
Nu... fixish :D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0