måndag hela veckan

..Kan det kännas som när man jobbar helger, helst när man är timvikarie och jobbar flera helger i rad. Jag klagar inte, jag älskar att jag har ett jobb! Jobbet i sig älskar jag också.. Idag har vi en ny övertalig intagen, jag har bjudit henne på vikariefesten på fredag, fan att jag ska va så trevlig mot dom :/ nu kommer ju hon också vilja komma tillbaka och norpa våra timmar. Men hon var faktiskt sjukt trevlig så det blir nog kul!

Nu sitter jag och har inget att göra på eftermiddagen på jobbet i vanlig ordning. En tillsyn om en timma sen går jag hem, eller till dagis och hämtar T, sen hem och städa rejält och ikväll kommer handsome så inatt sover jag med världens bästa armar om mig!

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0