jobb jobb jobb jobb!

Det är grejer det.. är så himla glad att jag får så mycket timmar nu! Åh vad skönt det är, mycket oro försvinner.. det nya systemet som oroade mig innan hösten tycks inte fungera, så vi får tiderna ändå :D HA!
Men plågsamt värre var det att lämna handsome alldeles.. ..handsome, i sängen i morse när man vet (eller rättare sagt inte vet) om det kan dröja tills nästa gång. Det är träligt när man jobbar om varandra, och det händer ju mer än då och då.. hm, jaja. Det blir nog bra =)

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem.. jobbet är klart, sen ska jag hem och så kommer Thias, sen ska jag möta upp Mia and the angels så får ungarna leka lite och Mia får sina fina ljusstakar som jag tyckte hon skulle köpa på myrorna, haha. Fynda är galet kul, oavsett om det är till en själv eller ej. Kan tänkas att det blir lite skvaller också ;)

Mitt sovrum är ett enda kaos, och jag vet inte hur jag ska göra riktigt för det känns onödigt att ställa tillbaka allting som det var innan eftersom jag ändå vill möblera om, det vill jag ju få gjort dirket nu när det är nymålat liksom, men det är lite svårt att ta ett piano över axeln och vrida om rummet så som jag vill ha det själv... och klen. Sen är ju jag totalt invalid när det kommer till att be om hjälp, Handsome frågade idag, eller snarare konstaterade att jag skulle behöva hjälp med möblerna, och jag kom på mig själv med att snäsa av det med ett "det löser sig" sorry baby! hjälp! there I did it. Vem som helst när som helst, när jag inte jobbar. Tackar och niger.
Det kommer bli galet fint iallafall!

Jaha.. nu får kvällspersonalen komma så jag får gå hem tycker jag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0