Hrm, ursäkta..? Tålamod?!



Jag kunde inte låta bli så nu har jag ställt i ordning möblerna, och tänkt på hållningen så jag pajjade faktiskt inte ryggen den här gången, det gick suveränt.. lite lite lite märken i golvet men det försvann nästan helt när man moppade =)
Så nu har jag bara en hall full av rensade grejor som ska till returpunkten, mest elektronik faktiskt.. Finns det mycket som är bättre än att få i ordning hemma eller!? Nope nix icke vars!
Fast jag är svettig delux, men det gör ingenting.

Jag saknar Lucas hela tiden, det är inte klokt! Ett och ett halvt år och det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på honom, oss, vi.

Nu ska jag duscha, sen lägga mig i mitt fina sovrum med en bok och en kopp Te =) niiiice
Handsome det är bara du som saknas!

God natt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0