Får man gå och lägga sig?

Man kan ju liksom inte fråga "ursäkta får jag kräkas i ditt knä lite grann?" man bara gör det.. så nu är du förvarnad och jag tar ett djupt andetag...

... AVPWOINTPRWBMEOPVNWÅEPI>VMBZ EROPAVW€IM%V(AÅP€)NU&B)PVWMY"€(=&)/(&)=€/&(T)T(&€)V&/"%(N

Ovanstående betyder ungefär FUCK

Jag har kommit fram till att jag gråter floder en gång i månaden. Annars i stort sett aldrig. Om inte min cyckel som nu får för sig att snabbspola några veckor och sätta igång MAVNPOWATUNVAPWOUTPWVNAWOUTAP€)A#&/)%/&AN#)/&VN) dvs mensen i förväg. Undrar om jag kommer få den som vanligt oxå eller om den tog ut sitt i förskott och jag får vara utan lite extra länge, om sistnämnda så köper jag det.

När jag hur som helst får utlopp för dessa gråtfloder räcker det med att ett strå är riktat en millimeter för mycket åt höger, eller bara en millimeter punkt, det behöver kanske inte ens vara för mycket. Ah, du förstår inte, du kommer aldrig förstå! Det är nästan det värsta, när det är så pressat det bara kan bli och man inte KAN hålla tårarna inne, och någon (gärna någon väldigt betydelsefull) inte förstår hur/varför man är så upprörd. Då kan det inte annat än brista. Min stackars mamma har fått stå ut med mycket. Oh nu har mitt livs stora kärlek åkt på det för andra gången, stackars!

Usch och veeee, jag har iallafall inte långt från att be om ursäkt. Men jag behöver nog göra mer än så. till exempel något åt det. Jag har hört att det finns pms-medicin, ja det är ju värt att kollas upp.. för jag vet, jag kan vara hemsk och det kan göra fruktansvärt ont hos den jag sårar, eller förbannar. Men jag lovar att det är om möjligt ännu värre för mig själv. Det är en underskattad depression och jag lider med alla mina systrar. Ujuj

Nu har jag tyckt synd om mig färdigt.

Förlåt mig handsome, du är det finaste jag vet! och jag älskar dig mer än oändligt mycket.. men det tror jag redan du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0