Tråk!

Längtar till lördag så jag spricker.. och lördagen efter DET ska vi inte tala om, det har jag sett fram emot i säkert över en månad!! Maskeraden kommer bli festerna fest. Framför allt med tanke på min kostym! Hehe, ödmjuk..
Nu på lördag ska vi fira bästa Becca. Det blir hon och hennes pojkvänn, hans kompis med flickvän...

...och jag & Malin. Det börjar bli ganska komiskt nu!


Imorn ska jag barnvakta Ais så A-E och Charlie kan gå ut och äta =) härligt att se att det finns par som gör så fortfarande, att en del som är tillsammans faktiskt är kära i varandra också. Hehe.. Oj, nej nu blev jag bitter igen!
Så ler vi... nu ler jag... jag lovar! Abso-fucking-lutely!
Jag tror jag vet nån som är lite trött, eller är det bara jag som lagt märke till att det här inlägget börjar bli lite svamligt?

Andas in med näsan och ut med munnen.

Hrm, lördag var det ja. Sen ska vi i alla fall ut!
Jag är ju inte barnledig längre.. alls, ever, förutom de gångerna jag själv ber om barnvakt, alltså aldrig något förbestämt t.ex. varannan helg som jag är van vid, och jag älskart!! Inte bara för att jag självklart är tokkär i mitt barn utan jag har lagt märke till att när det väl blir att göra något för bara sin egen skull då så uppskattar man det helt enkelt så himla mycket.
Vet ej var det bär ut på lördag men det märks väl. jag följer strömmen som vanligt, men jag gissar Harrys, Palace eller VK. Ingen aning!

Nu ska jag ringa och babbla ner någon av mina fantastiska vänner, för jag har fastpris och fruktansvärt tråkigt!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0