Thias the tok!

På väg hem från dagis idag...:

Thias- Jag ska ju vara en ninja på halloween och dom är så himla coola för dom slåss såhär *pang POW skuff blaaa* och kan DÖDA vem som helst! Och jag såg ett program och då var det en ninja som hette -mummelmummel- och HAN bara *SPLASH POFF PANG BANG* och alla ba DOG..

Jag- Kan det inte vara blommor, hjärtan och kärlek istället?

Thias- JO, det var värsta blommorna, som när man luktar på dom..! Då DÖR MAN för dom är ninjablommor!

Jag- Suck!

Thias- Och så finns det flätor också...

Jag- Ja! Jag gillar flätor!

Thias- aaa.. och när det kommer en fiende, DÅ skjuter man ut flätorna och spetsar ut ögonen och så DÖR DOM!


Grabbar säger jag bara...
Nu är alla halloweenkostymer inhandlade liksom mat och nya fingervantar, förstår inte var dom tar vägen! Och det börjar bli dags för mitt obligatoriska flera-timmars-samtal med Malin om kvällarna =) tur man har fastpris! På tal om det är den här pärlan numera min, min bara min! Mohaha



Mmm... sweet
Ciao


Kommentarer
Postat av: sarase

haha så jävla rolig han är! inlevelse som få när det gäller sånt :D ta väl hand om din nya mobil nu ellusbellus ;D Puss

2009-10-27 @ 23:45:10
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Olga

HAHAHAHHAHAHAHA jag dör.... hahahahahaha... han är ju bäst!!!!

2009-10-28 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0