Satan vad gott bröd jag bakar!

Ikväll blev det en fullträff, perfektion i form av gräddad smet.
Thias fotograferades idag på dagis, och imorn är det singelbilder, han är finast på dagis! Såklart.. Lämnade honom 9 i morse, gick hem, la mig på soffan, sov tills jag hämtade honom. Gick till banken med T, affären, hem, tvättade, lagade carbonara. Sen kom Patrik och åt upp all överbliven mat (måste öva på att göra bara tillräckligt) och vi lekte med Roboten tills Patrik skulle hem och sova. Stackars dom som går upp 4 om mornarna! Hujeda mig..
Har ni sätt Tele2 reklamen där ett cheep sitter vid ett skrivbord och det kommer in en herde och söker jobb? Haha, mitt barn är tokroligt;
Thias: Jag är fåret så är du herden???
Patrik:Ja om du är fåret finns det ju inte mycket mer att välja på, jag kan va skrivbordet!?
Thias: Jaaaaaaa!! (och demonstrerar exalterat hur ett skrivbord står) Gör såhär! Nu blev du en tunnel och jag en båt...

hehe blablablablabla bara!
Sen åt jag brödet och o'boy.. mmm!

Har egentligen en till tvätt att hämta upp men det kan faktiskt va till imorn, slänger in det i tumlarn på väg till dagis.
Thias ska va fin i skjorta.

Tänk om man kunde somna före 3 natt
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0