Operation hår

Nu är det laga som gäller!! Har köpt öljästtabletter, en ny hårfärg, ännu rödare så att det sista gröna ska försvinna och sen är det hårinpackningar och silkesdroppar till tusen som gäller!
Nu färgar vi iallafall.

Sov hos A-E o co. inatt, eller sov och sov. Jag började titta på "underbara äskade" nån gång vid 3 på natten, somnade från den.. Vaknade, vet inte när, gick och la mig i bäddsoffan med T. Vaknade, bökade runt som ett svin i lägenheten rastlös som fan och trött på samma gång, vet inte riktigt vad jag ska pyssla med. Vi pratade om det idag, när man kommer ur ett förhållande som har tagit rätt jävligt mycket energi till att reparera, förlåta, och få det att funka så har man helt plötsligt inget att göra. Skumt, som om det var allt liksom..
Och det där med att inte ringa och be, böna, gråta, älska, sakna.. det är svårt!
Yeye..

T talade om för mig att en viss person vill att han ska säga till Johan A som har väglett mig i hela mamma-resan att T vill vara mer hos.. ja, en viss person. Undrar om det är lagligt att manipulera barn!?
Det var hur som helst droppen, så nu har jag sagt tack och adjö!

Sen sa T att han trivdes så bra där borta för att dom har en robot. Då gick vi och köpte en robot!
Adjöken




Kommentarer
Postat av: Jonesy

Vi kan klaga ihop någon dag om du vill gumman ;)

2009-10-07 @ 10:58:41
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0