Maskerad, bäbisar och underbara vänner

Thias var spiderman på dagis idag. Dom hade maskerad och dans i stora lekhallen.. egentligen skulle vi va lediga men han var där två timmar så han fick va med på maskeraden iallafall.. Under tiden tog jag en kall men vacker höstpromenad, och gick och solade. Blev inte det minnsta varm! Kanske beror på att jag var en istapp när jag la mig där i och för sig.
Sen hämtade jag T igen, blev lite tidig så jag dansade med barnen en stund :) och sen gick vi hem.. pillade, diskade och fixade lite. Olga kom upp och drack en kopp kaffe och sen gick vi på stan och blev bjudna på lasagne och pannkakor, nice värre! Vid lunchbordet gästades vi även av Petra och hennes blessing;

En pytteliten ängel!
När vi hade ätit sprang jag iväg med vagnen när Petra tittade bort, men jag ångrade mig och gav tillbaka den, tror jag kom till insikt av konsekvenserna för barnarov.. eller nåt sånt.
Hon är underbar Petra!

Sen gick jag, T och Olga på stan en stund, jag letade komplement till min maskeradkostym, jag ska vara geting :D kläderna är perfekta, behöver bara en gadd och två spröt, har getingar spröt förresten?? men det går alltid att bygga.
Förra året var jag Medusa, nej inte Eddie, hon med ormarna! Vad ska ni vara??

Ska man ta tag i sängmålerit nu kanske, men jag är trött :/ himla trött. Väntar nog med det. Ska gå in och se vad Thias gör... leka?!

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0