Lugg!

För drygt ett halvår sedan klippte jag rak lugg som nu nästan hade vuxit ut till hellängd.. Det går fort med mitt ogräs! Hur som helst har jag ju som bekant slitit sönder håret något extremt med alla blekningar fram tills jag blev brunett igen så nu klippte jag lugg igen för att bli av med slitna toppar ordentligt! Längderna tar sig bra, dom klippte jag ju massor för lite mer än en månad sedan och dom har redan vuxit ut hur mycket som helst och är dessutom betydligt mycket finare!! Stor skillnad, Stor med Stort S! Det är som Ronkan sa mest det översta håret som är slitet nu och eftersom luggen är en väldigt stor del av det översta så kändes det som rätt sak att göra.
Haha nu lät det genast väldigt dramatiskt! Men en kvinna är sitt hår helt enkelt, det är bara så.. Då är jag med andra ord schitzofren... eh...?? :/


Är det du eller jag som låter?


Nu ska jag göra potatismos! Thias ska visa hur man gör, för det har minnsan morfar lärt honom. Till? Fisk kanske.. ja det blir nog bra.

JAG VILL JOBBA

Hadet

Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar lugg! har klippt lugg två gånger. senast förra vintern tror jag det var, iallafall, jag passar inte i det överhuvudtaget men älskart ändå =) du passar i alla färger och frisyrer så det är säkerligen skitsnyggt!

2009-10-20 @ 23:24:37
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0