Jag är jävlar i mig inte pryd

Och jag svär på tok för mycket.. CK på jobbet är pryd, prydare prydast. Det är jätteroligt, vi satt allihopa på halv10rasten och diskutterade pryda människor och jag sa; Cicci är jättepryd titta nu hur röd hon blir i ansiktet om jag säger snopp! Och hon blommade upp som en jello med jordgubbssmak :D

Tihi tihi

Idag kan det regna hur mycket det vill och pensionärerna få tokstyra om det är så, inget sänker mig när jag har vaknat upp långt in i Lucas famn. I morse var fantastiskt!

Jag ska köpa mig en symaskin!
Tjing


...Och nu är det bara några timmar kvar på den längsta dagen hittills, what could go wrong liksom, bah jag vill hem typ nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0