Fynd fynd fynd

Erikshjälpen is the shit.. Och ibland är volontärerna rätt heta :)
Idag har jag jobbat kväll, haha och vilken jävla kväll sen! Jag säger då det.. kaos i kaosets största storhet. Aj caramba! Sen åkte jag och hämtade T hos A-E som var barnvakt. Träffade Dread där som jag inte sett på evigheter, sjukt kul för han är riktigt härlig! en sån man blir glad av att umgås med.
Det blev lite sent för T ikväll, men det var enda sättet med jobb och barnvakt, ännu ett resultat av kombon vårdyrke/ensamstående. Men det går ju..
Sen kom jag hem och packade upp och pysslade med alla nya grejor från Erikshjälpen =) det är alltid lika kul med nytt! (Men plåten var för bred.. nån som behöver en plåt??)
Hittade två asful/snygga handväskor, lite tröjor till T, två prickiga scarfs, och sen mest prylar till hemmet. Fett mos.
Nu har jag ätit macka, det är alltid nåt. Sen blir det snart kudden tänk så skönt det vore., T fick somna i min säng inatt så jag ska passa på att gosa så mycket jag bara kan, det är ju inget han ska bli van vid, då lär han väl aldrig vilja sova i sin egen..
Hehe, jag sa att; i helgen börjar vi måla din säng men då får du sova i min säng i två nätter så att din får torka ordentligt, bara så du vet! Och han blev ju snarare överlycklig!
Mamma är bäst!

Kommer du ihåg att jag har skrivit om att jag blåste omkull nyligen.. det hände idag igen, fast jag blåste in i en busskur.. undrar om det är ett nytt syndrom av nåt.
Var hos en gubbe på jobbet idag som hade sina barnbarns barn där, det slutade med att jag och dom lekte kurra gömma en halvtimme och jag missade hela rasten.. Måste sluta vara så barnkär.. Men hör, jag har ändå haft en rätt ok dag =) där ja

Tja för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0