Första natten ensam

Sedan det tog slut har jag, och kommer jag (som man fick öva på för tillit på gympan) blundat, fallit och som tur är fångats upp av familj och vänner. Första natten sov jag hos mamma och vaknade av att lillebror kom och gjorde trollkonster för mig med T =) sen drog mamma på "I will survive" på högsta volym, haha, jag vet inte om det är tröstande eller komiskt men men jag log lite i alla fall. Andra natten var det tänkt att jag skulle hem, men vi hängde som sagt med A-E o co. och A-E såg min reaktion när jag tittade ut genom fönstret och såg att kvällen var på väg, och hon vet hur mycket jag hatar den så då praktiskt taget valde hon att vi skulle sova över. Nu sitter jag hemma, har färgat håret, är jävligt nöjd! A-E o co. har gått hem, Thias sover sen en timma tillbaka kanske, jag hat tittat på äntligen hemma och dreglat lite över seriens Björn whats-his-name? Och pratat med Anna på fejjan. Hon var liksom alla andra helt chockad, men det var sjukt skönt. Så många visa ord som man egentligen redan vet men kanske bara behöver höra från ett annat perspektiv.

Ibland försöker jag rabbla i huvet allt svinigt han gjorde och för en sekund är han helt enkelt inte så charmig längre men sen kommer alla fina minnen smygande och växer sig till ett eko i huvet. Och jag slutar på något sätt att fungera. Jag gråter så fort jag ser en finne, en snusdosa, reklam för byggmax, en fuccia, en audi, coop, stuvade makaroner, gusums mässing, apelsinjuice, riktigt gul äggula, får, falu rödfärg.. kan hålla på i evigheter! 
Oh..
kallar du mig dramatisk så har du inte varit kär!

I know, det finns inte annat än att inse.. se det som en möjlighet och se framåt, jag vet att jag förtjänar någon som gör mig mer lycklig än olycklig. Mamma vill se mig med en man som jagar mig. Men det är ju creepy.
Och dom finns uppenbarligen. Det är rätt smickrande med en dels reaktioner på att man har blivit singel igen, men nej. Det får vara jag och Thias nu. Kanske någon annanstans än här, men jag och Thias!

Det blir nog bra


Kommentarer
Postat av: Anna

2009-10-08 @ 00:51:10
Postat av: Anonym

Typiskt jag och teknik... Aja.



Det jag ville säga att du inte är galen... Själv bröt jag ihop när jag såg en dammsugarannons vid ett tillfälle haha not one of my brightest moments... :P (förtydligande: jag mår bra nu och jag är inte mentalt störd... Tror jag..)



Och du! Keep on fighting!



Kram!

2009-10-08 @ 00:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0