En nystädad lägenhet...



...Det är som en sparesort för själen!
När man är klar ska man duscha av sig dammet, göra sig lite fin bara för sin egen skull, tända en rökelse och sätta sig i sitt favorithörn med en bra bok, en kopp te och mysa så mycket det bara går! :)
Jag har en bra dag idag, förutom en uns jobbångest. Har bara två dagar på helgen den här veckan och jag behöver verkligen fler timmar, å andra sidan har jag ju uppenbarligen inte riktigt varit fit for fight så att säga så jag kanske behövde ett break. Men nu är jag redo att dränka helvetet i arbete!
Lider med min bästa också, världens bästa som förtjänar världens bästa, jag förstår inte hur ödet ter sig flest gånger. Och av någon mysko anledning har vi visst en tendens att möta samma... öde alltså. Alltid! Vi skämtade om det idag, nästa gång det händer den ena något kommer den ringa och skälla ut den andra för det =P hehe.. ja livet är wierd för det mesta.

Idag var Johan här och pratade om T-situationen. Nu ska här inte förstoras saker, men... en del människor är inte riktigt riktiga i huvudet! Men Johna är verkligen fantastisk och förstår precis vad jag menar och tänker, bra det.
Klart det kommer finnas både plus och minus, undantag och regler, det gör det i alla lägen. Men 100% ensamstående mamma och bara mamma är vad som är rätt, nu och framåt och egentligen en tid tillbaka med. Det är bara lätt att bli blind för bekvämlighet ibland.
Men T bär mig ju på ett magiskt sätt så något annat än bra går det inte! :) och han är alltid glad.. glad är bra!

Nähe nu ska jag förbereda hans kostym för maskeraddag på dagis imorn. Spiderman såklart! Han ville va fantomen men vi har ingen lila kroppsstrumpa liggandes.

Och jag ska på Robbans maskerad! Jag har en getingdräkt jag bara måste använda =)

Tudles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0