Busfabriken!

Idag ska vi hoppa, kana, spela, leka, spralla och busa tills vi blöder :D ok kanske inte så pass men fan vad kul det är där! Jag har minnst lika roligt som ungarna! Haha, minnst var ordet. Har lånat med mig Ais och Des också. Bilder kommer upp ikväll här och under dagen på bdb. (Amy-L) remember.
Nu ljudar Funk i högtalarna, solen skiner, barnen skrattar åt "två snubbar" och dagen ser ut att ha potential. Somnade på soffan vid typ 2, när jag vaknade hade P städat och grejat innan han gick. Hade en jättetrevlig kväll med mycket gamla-minnen-prat och sjuk humor, hehe.. Jag ska åka med i lastbilen nån dag.. och få köra :/ Haha ellerhur!? och så försökte han övertala mig om att åka motorcyckel också, håhåjaja. Min stjärt att jag törs, mesigast i stan bara, jag säger som jag sa till honom; om inte pappa lyckades få med mig på väspan i Grekland så får nog inte han med mig på en mördarmaskin i 240 km/h haha!
Nu ska jag dra på mig ett ansikte och invänta babybro' sen drar vi

Kiss kiss

--

sjukt kul har vi haft! :)
haha

Kommentarer
Postat av: Fiia

Hahaha, jag längtar tills min kotte kommer så jag också får åka till busfabriken och leka!! :-D Woohooo!!! Haha.. Hoppas allt är bra med dig! Får väl ta den dära fikan någon dag snart om du har tid och lust?! Kramsikraam //Fiia

2009-10-16 @ 11:21:51
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0