Bellan the bitch

Jo.. det visar sig att tillomed jag kan vara urtaskig. Tur att man kan be om ursäkt och menat'. Med det ur världen har jag funderat mycket över det här med vänskap.. På TV, i en vanlig sitcom t.ex. kan det finnas jubelidioter som är minnst lika välkomna i ett gäng som dom vettiga är. Tråkigt att det inte kan va så i verkligheten oxå, att man inte kan skaka av sig och skita i mer än man kan. Jag har en gammal vän som inte är min vän längre, basicly för att jag föredrar det så, och ingen lider egentligen av det. Men denna vän dyker upp på fester och dylikt då och då eftersom andra man umgås med umgås med denne också och jag är inte mindre vuxen än att jag kan vara trevlig och normal om man råkar hamna på samma ställe. Men sen är det svårt att nästa sekund svara, "nej jag vill inte umgås med dig" när frågan "ska vi ta en fika nån dag?" kommer upp. Även om man vet att den, som alltid, inte är en bokstavligen menad fråga, för hur ofta gör man sedan verkligen det egentligen!?
Jaja, no hard feelings nånstans vad jag vet, och jag vill tro att det inte är jag som är ytlig utan att jag som alla andra har rätt att välja mitt eget umgänge.

Nu har jag börjat jobba igen =) Det är ganska fantastiskt.. lite har det ju varit hela tiden även om så en hel del mindre de senaste veckorna. Men med tanke på omständigheterna är det nog ganska förståeligt. Och jag har kommit till insikt med en del saker, t.ex. att jag är som bäst i livet just nu.. där jag är precis just nu. Men att gilla läget är en konst och jag är överlycklig över att jag faktiskt gört'. Det gör många vardagar lättare! Hur som helst så har det börjat bli tokmycket jobb igen och det är helt fantastiskt, för var trivs jag bäst om inte bland en hel hög med pensionärer!? det skulle va en hel hög med småbarn då.. eller det är nog ganska jämt.

Lördags...!! Hehe, ja lördags..
Det var säkert alldeles suveränt :P haha nej men jag hade helt galet roligt!

Förresten hade jag visst namnsdag idag upptäckte jag såhär på kvällskvisten, stenkoll på andras inte en aning om min egen =) Bra där.. Grattis grattis, tack tack.

Nu ska jag dona lite till sen försöka allt jag kan att sova tidigt för imorn är det mera jobb till folket!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0