Ångest

Är drabbad av sjuk söndagsångest idag.

Har hängt med P, Dread, Anna-Elsa, smågrabbarna, charlie och Jocke hemma hos Anna-Elsa hela kvällen.. Såg Trainspotting, fan så bra den är alltså och det var hundra år sen sist!! Åt massa ostbågar och chocklad och drack cocacola. Har ätit två korvar idag oxå :) där ja

Fan vad tyst det är.. Har hängt med P hela helgen, och det är rätt nice för han är bra på att få folk att skratta. Bäst av allt är att han respekterar att jag är där jag är och inte förväntar sig nåt annat. Även om det har varit en flirt förr, för länge sen.
Man behöver vara runt människor som får en att må bra, jag behöver det! Nu mer än någonsin, men jag måste verkligen rycka upp mig ändå. Jag kan inte fortsätta påverkas så mycket av min omgivning! Det går ut över fel personer i slutändan.

Så äre.. well well. God natt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0