Alltså... hehe

...Jag själv är ju van.. vid när jag gör såna där saker som att blåsa in i en busskur, eller göra grisnäsa på ett fönster och inse att dom som sitter inne på tillhörande fik är helt fel personer på nära håll, eller fastna med klacken i en snabbköpsmatta så den inte går att få bort och gå hem med bara en sko kvar, eller skrika till någon på krogen så högt man bara kan (tänker inte skriva vad för mina föräldrar läser min blogg) just när musiken tystnar.. jag kan forsätta i evigheter. Men jag måste säga att det är synd och skam att det inte filmas ibland. Idag hände det igen. Tack vare min kära son!!! Might I add.
Jag stod på drottninggatan utanför uppgång 66 som bl.a. innehaver tandläkarmottagning, där jag var och ledsagade en tant i jobbet idag. Hur som helst säger jag efter tandläkarbesöket att jag kan ju gå ut och vänta medan du väntar innanför så vi ser om färdtjänsttaxin kommer ifall den står en bit bort. Så slipper stackars tanten stå ute i kylan liksom. Jomen då står jag själv ute i kylan och tänker dra över mig luvan på min Londonkappa. Jag missade dock att upptäcka att Thias hade kastat i massa löv i den så där står jag mittemot gottoteket på drottningatan svärandes över mitt barn och ser ut som en för tidigt ute Halloween-pingla! Tackar så mycket. Det är ju tur att man kan skratta åt sig själv även om man som hastigast försöker med en uppspeedad variant av förklaring till alla som går förbi med åh så roade miner.
Suck och stön.. Dagen innan skrek ungen åt mig från andra sidan Wedins: MAMMA! SITTER DU NER ELLER STÅR DU UPP!?? och asgarvade. Även det mycket underhållande för resten av närvarande.
Du ser. Sätt en filmkamera i min närhet och du har en fars!

Nu då!?
Jag vill vissa saker men ändå inte så det går inte så bra.. det är både deprimerande, frustrerande och komiskt, sorgligt samtidigt som det gör mig väldigt rastlös.. ohh, detta singelliv!

Te någon? Ja tack
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0