Åh vad härliga ni är!!

Var man än vänder sig om någon får höra om ens liv och situation så får jag bara lovord och beröm så det rinner över! =) det är helt fantastiskt! Och ni ska veta att det värmer, glädjer, stärker och gör mig till en åh så lycklig Bella!
Tack för att ni är underbara helt enkelt!

Idag har 4 kloka huvuden fixat och trixat för att få min diskmaskin (som jag nu haft i säkert ett halvår) på plats =) haha.. så nu ska jag bara be Pepere Jonjon koppla in den så äre bara att tuta och köra, suveränt seru.
Visst passar den bra där =) nu slipper jag göra ett hål i bänken oxå ska bara borra lite i skåpsväggen och införskaffa mig vad som behöver införskaffas för att sätta alla slangar där dom ska sitta sen är det klart och jag får äntligen använde mig av mitt kap!
Finally!


Bra va =)

Nu ska jag mysa med T framför bompa!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0