Vaccination

Första sprutan, CHECK.. haha I did it, nu är det bara en kvar! Ja helt av med sprutfobin är jag definitivt inte, uppenbarligen, även om det har blivit oerhört mycket bättre sedan utbildningen. Men jag grät nog en skvätt, när det var klart och all press släppte. I know, urlöjligt, men jag hatart helt enkelt..
Jag går hur som helst fortfarande framlänges och jag lever än! Jag lär bli lite öm imorn och kanske tillome får en släng av feber, men det är bara att ladda upp med panodil så är det coollugnt!

Jag borde baka bröd, men jag är himla trött idag, uppe galet tidigt i morse och sov inte många timmar inatt. Ska verkligen verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll! Men imorn har jag iaf sovmorgon! Ända fram till 7.30 hehe.
Men lite TV är tvunget först för det är äntligen hemma ikväll :D vilket innebär Björn what's-his-name!?

Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0