Umpff

Det rinner om bellan idag.. Fick såklart kalasfeber och den värsta skallebanken jag varit med om av vaccinet, idag är det betydligt bättre men jag känner mig himla förkyld.. fast det behöver ju inte ha något med sprutan att göra. Ikväll ska jag glo på film, serier och kanalerna jag inte har hos mig =) och äta massa skräpigt krubb och snacks och dricka lite gott vin. Och imorn ska jag upp och jobba kl 7.00 och efter jobbet ska jag minsann gå och titta på huset :D wiiii det betyder att dom andra som hade tittat inte var intresserade för då hade han ju inte hört av sig till mig igen. Hoppas iaf det är så.. Å andra sidan kan det innebära att det inte var någon vidare boendelösning  och då är det ju inget för mig i vilket fall. Jaja, ska bli riktigt spännande att se!

Jag har klurat mycket på senaste tiden, jag gör det när jag hamnar i "mellanlägen" slutet på nåt/början på nåt. Nu är jag himla sugen på att hamna liksom en bit in i början, kan man snabbspola? Jag menar, det känns ju inte lönt.. Ingen tjänar på kanske, man vet aldrig eller frågetecken. Nope nix icke. Så.. var är delete-knappen???? Hallå!?
Där ja, never more.

Åh tänk om huset är jättebra planerat och jag får det =) tänk så himla himla underbart!!! Jag och Thias mot världen, i vårat hus där vi lagar mat, krattar löv, och klipper gräs tillsammans. vill vill vill.. Jag vet att det innebär galet mycket ansvar som jag inte är van vid, men jag fegar inte mer än att jag vågar försöka isåfall, jag kanske klarar det galant, och dessutom skulle jag fortfarande ha en hyresvärd att vända mig till.

Nu ska jag fixa lite krubb åt lilleman.. han har varit så himla duktig, två dagar i rad har han servat mig med alvedon och vatten i sängen =) världens bästa fis! Och idag åker han med sin idol till skåne och kommer hem på måndag.. Helt salig! Hehe

Take care suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0