Snark på jobbet

Idag skulle jag hålla en blind tant sällskap medan hennes gubbe var på ett möte, den blinda tanten var trött så efter att vi druckit kaffe och ätit pepparkaks-punchrullar blä! tillsammans gick hon och la sig.. och där satt Bellan, 4 timmars sömn inatt :/.. i flera timmar.. och gjorde.. ingenting.. huvet blev tungt.. och ännu tyngre, jag ska bara vila ögonen lite.. .. en halvtimma senare vaknade jag av att nästan bajsa på mig när deras klocka ringde, du vet en såndär gammal högljudd jävel som slår som ett jävla klocktorn :S ojoj.. efter ett par timmar som kändes som varderas år kom gubben tillbaka och min arbetsdag slutade i solsken :D satan vilken skillnad det gör alltså! Hehe, alla börjar le och blir genast lite piggare, seriöst, när såg vi solen sist?

Sen gick jag hem till Sandra en sväng för att höra hur allt hade gått på morgonen..
Passade självklart på att gulla med Lily!!!
Jag ser ut som skit men Lily väger upp! =)

Thias fick va hos dom första timmarna (tack som fan igen!) innan hans pappa skulle hämta upp honom eftersom jag fick hoppa in och jobba.. Och det hade bara gått suveränt, Thias är ju allt annat än blyg.. hrm! Ja! så det var bara bra, och så hade det visst fortsatt.
Jag i väntan, gick upp till Robban och kollade på de senaste två Stargate universe-avsnitten! OMG vilken braaa seriiieeeee!!! I'm hooked, so hooked! Och där fick jag pasta och köttfärssås, nice värre.

Sen tog vi spånkan in till stan och jag inväntade T med far inkl. hel familj =) kul att träffa grabbarna oxå, den minsta är jättelik Thias.. himla himla kul! Och Thias var överlycklig såklart, pratar inte om nåt annat, haha.. Så nu har vi bakat kakor och laddat upp för fredagsmys, det blir en kvällsmat med plus i kanten =)

Åh, nu kom Anna-Elsa och charlie med våran lilla nattgäst oxå..

Baj baaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0