Snacka om nystart

Nu händer visst allt på en gång, den förlorade fadern har kommit på att han har ett barn och är helt plötsligt himla intresserad. Missförstå mig rätt, så mycket som Thias saknar honom och pratar om honom (eftersom jag har försökt hålla ett fint minne av hoom vid liv med bilder och historier) så tycker jag det är helt fantastiskt, för T's skull! Mer än fantastiskt, men förstå mig rätt om jag är lite nervös och kritisk eftersom även ytterligare en besvikelse skulle hamna hos mig att försöka förklara och stå till svars för. Thias har bara mig nu, och den senaste tiden har han varit lugnare och gladare än någonsin.. Men som sagt, det är ju hans sörsta dröm att få träffa sin hjälte "pappa" oftare så klart det är fantastiskt om det är på allvar, något annat suveränt med det är ju att T faktiskt har två småbröder, vilket inte ens alla vet om, men det har han och syskon är ju något jag har önskat honom hela hans lilla liv.. det skulle han få då..
Ojoj, många viljor och tankar!

Vi ska träffas på fredag och prata, lyckas vi reda ut vad fan det är som har gått fel finns många möjligheter, kommer han fortsätta vilja undvika mig som en motvillig tonåring, helt utan anledning, är det ingen idé för då skiter det sig ju igen nästa gång det blir obekvämt.

Men vad fan, egentligen!! UPPENBARLIGEN sviker dom man trodde aldrig skulle göra det och dom man inte riktigt litar på kan helt enkelt kliva fram och förvåna aset ur en. Att man aldrig lär sig att man aldrig, aldrig, ALDRIG vet vem man kan lita på.
Om det här nu blir något bra och pålitligt så växer min syn på människan en uns.. och det vore ju fint för den har saboterats rätt rejält de senaste ett och ett halvt åren! Framför allt bilden av män.

--

På tal om synen på människan är det dags att skänka julklappen till röda korset gott folk, hjälp oss hjälpa resten! Jag kommer inte kunna dela ut soppa på rådhustorget i år för jag jobbar humpen av mig hela jul/nyårs-helgen! Inkl julafton 7-16. Lite lite trist är det ju men samtidigt missar jag varken middagen (för den tar vi helt enkelt när jag kommer hem) eller julklappsöppningen för den är ju efter maten. Så det blir kalas, sålänge Thias få se Kalleanka och vakna till: hendels messias, tända ljus och en julfrukost som FAT JOE skulle döda för hemma hos min mamma så blir det bra. Och Bellan får kosing kosing kosing till en ev. dubbel hyra. Eller körkortskontot.

Någon som vill ha min lya from. 1a februari?? :)

Nej nu ska jag äta mina vitlöksbrön' för dom är klara, det luktar ljuvligt kan jag lova!
Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho gums, tänkte bara säga att jag förmodligen har hittat telefonen, kavajen var kvar på harrys..haha! öööhh... jag är väldigt intresserad av din lägenhet! hur mycket kostar den i månaden på ett hum? jag hör av mig imorgon så kan vi prata mer, ok? krams!

2009-11-11 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0