Hjärta stjärta

Ska vi byta hjärtan med varandra? Nope, inte ett dugg filosofiskt metaforiskt, jag vill faktiskt inte ha mitt, rent fysiskt! Imorgon ska jag vara på kardiologen på VIN på förmiddagen, och diskutera "sändaren" den ska sitta attached i en vecka eller två, eller vad vi nu kommer fram till och mäta min hjärtrytm från a-b.. Kul!? Snyggt!? inget av det!
Bajs!

Idag ringde Charlie och bad mig köpa ett cigarettpaket till A-E och knyta en rosett runt och ge till henne från honom, han jobbar i sthlm hela den här veckan och ska göra en sweet grej om dagen, därifrån.. haha, cigaretter kanske inte är det mest romantiska men det är ju perfekt, då kräks man inte! Och så hade hon fått typ tre kramogram under dagen och blommogram och alla möjliga grejer, så himla sweet då! Jag ska nog ge mig själv ett blommogram! ja det ska jag fan göra.

Nu kokas minestrone medan Thias ser på Harry Potter, sen ska jag fortsätta ta tag i rensningen, i gengäld ska charlie få ta en trip till returpunkten åt mig, ska bara tala om det för honom först :P

Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0