såja

...och så kom skattepengarna =) mest går till pappa men det är ju bra det med faktiskt, känns riktigt skönt. Så idag har T och jag fyllt på kylen lite.. Och jag har haft en jättebra dag på jobbet, det är så sjukt kul att min A-E är där nu!!! =) Bellan fixar biffen.. Hihi.
Och det är fortfarande helt underbart att gå på chema. Det enda som är lite trist är att man går upp mojjetidigt och att man typ bara hinner hämta barn, laga mat och natta barn efter jobbet.. och sen är man för trött för att se på TV ens en gång.. Men rent mentalt, eller hur ska jag säga.. Samvetet får ju semester i alla fall! Det är fortfarande underbart att gå på chema! =)

Nu är T mätt, nybadad och nagelklippt och bompa är snart slut så det blir en saga och sen god natt.. Och jag går på kexen med en ost i högsta hugg, hu ja.. man blir fet av att sluta röka. Jag får dubbla träningen tror jag ;)

Take care loves'
Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0