ryggen :/

Nu ska jag tycka lite synd om mig själv...:
AAAAAAAAAJJJJJJJEEEEE!!!!!!!!!
SATANHELVETESJÄVLAFAAAAAAAAN MIN RYYYYYYGG!!!!!!!!

Det blir ett besök hos sjukgymnasten på torsdag =( fast det gör oxå ont.. men det blir ju bättre sen. Det är p.g.a. en specifik dam.. hrmpff .. inte bara men mest tror jag.
jag går otacksamt dit även utöver ryggbesvären, det var nämligen hon som t.ex. tyckte att jag skulle göra rent hennes nerspillda ojordade elurtag med papper och vatten... (WTF!!!??!?) och som många av oss kan bli lite smått irriterade på för det mesta.. Jag försöker verkligen tona ner problemet nu!
Hur som helst har jag nu pajjat ryggen.. igen.
Inte så illa som sist så jag inte kan röra mig över huvud taget what so ever, men det gör fruktansvärt ont hela tiden, och det knakar om den när jag andas inåt.. det är nog inte så tipptopp så ja, jag ska tillbaka tillsjukgymnasten och slösa lite pengar.
Fattar inte varför inte timvikarier oxå får friskvård sponsrat av kommunen!

Och fine, jag laddar nytt och står ensam stark men vilken idiot var det som påstod att det är härligt att vara kär?!?!???!

Ahhhhh så nu har jag klagat.
-------

Dagen har varit rätt nice annars.. lååång dag för T på dagis och lååång dag för Bellan på jobbet men med fantastiska kollegor och många vunna strider, pannkakor och glass så kan jag väl inte klaga heller.. nej jag tycker inte det.
Efter såhär lååånga dagar fascineras jag verkligen över hur man går som en zombie efter den sista arbetstimman fram tills ungefär klockan nu; typ 10pm då man helt plötsligt blir pigg som ett barn på sockerrus i ren protest.
Wierd

Men såatteeeee...
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0