Parken


gillar ordet, gillar konceptet, gillar gräset, gungorna, barnskratten, luften, solen och känslan av att göra något som är bra för en! Parken är rätt fantastisk, tur att vi har den =)
Thias och jag har haft en finfin dag i just parken idag.. gungat och kastat fresbee i timmar! Fresbee är typ sjukt svårt har jag kommit fram till, Thias var bättre.
Bilder på hela dagen finns som vanligt på http://amy-l.bilddagboken.se looky looky..

Sen gick jag och thias hem, lagade mat och såg på bompa tills A-E och Ais kom. När grabbarna hade somnat fick jag ett ryck och kände ett absolut måste för scones så jag ringde mamma :D
Sen stack jag iväg och hämtade scones och fick lite annat bröd och några marmelader på köpet, min mamma är bäst helt enkelt!

Nu ska vi slänga i oss lite mera te, kräkas i kapp efter alla miljarder scones och snacka skit hela natten.. är väl planen?! ja det var det..
Sov gott
Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0