Fina fredag

Idag ska jag fira min bror som tagit filkand.examen :D jag är hur stolt som helst.. men kan ju inte kallat' förvånad, han är ju det bra barnet =) hehe.. nej, skämt å sido, han är bäst och jag är superstolt. Grattis Peme!!!
Så ikväll ska vi äta middag på Harry's och köra värsta qualitytime med la famillã, sånt som Bellan älskar!

Sen korsar jag gatan och kommer hem igen och så blir det häng med vänner hos moi, men det vet dom inte än för jag har inte sagt till so far. Men nuså =) komsi komsi, hehe.. Ingen utgång though! för mig iaf..

Thias och jag har kollat på den lilla sjöjungfrun som fortfarande är min älsklingsfilm i sin genre och alltid kommer att vara det! Sen blev det en sväng på stan med tant Malin =P som köpte massa prylar och skämde bort thias ytterligare, fast thias sa att hon skämde ut honom varge gång dom var på stan.. haha.. Så tog vi en fika och pratade karlar som jag och Malin alltid gör! Sen gick vi hem igen och nu ska vi rensa leksaker, mycket måste bort! :/ 3e världskriget nalkas.. men det måste göras!
Wish me luck

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0