Helvete... igen!

Det började bra.. jag och Thias låg och pratade valiska i sängen hela morgonen och höll på att skratta ihjäl oss.
Men så fick jag ett idiotbrev från f-kassan.. skulle ringa men tappade telefonen så batteriet åkte ut och hamnade under pianot!!!! skulle ta ut det med Thias Chaplin-käpp.. hittade ett batteri, massa dammkaniner men inget som gör att batteriet är kvar i luren.. jag blir tokig.
Så nu har jag ingen hemtelefon så ni vet det.. Och det tutar nåt förjävligt utanför sovrummet! studenter...

There's a thin line between love and hate!

drömmen är borta helt nu. jag ska inte till det lilla paradiset varken idag eller... Hm, det blir nog lättare att säga att det inte finns alls, punkt! det suger kan jag säga, jag orkar inte ens beskriva hur det känns.. men jag kan ju säga att trots en del stjärnor ur mitt liv har ingen någonsin lyckats få mig att må såhär vidrigt, så det är rätt bra jobbat! Grattis

Anna-Elsa och Charlie kommer och hämtar upp mig snart, jag vill inte men det skulle dom visst.. Orka få en utskällning oxå, hon visste det sa hon.. varför lyssnar man aldrig?

Jag går och lägger mig igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0