funderar

som vanligt.. och har en ny tanke... Hur kommer det sig att man sörjer något man aldrig haft? Det är ju framtiden och drömmarna som gör ont nu.. konstigt! Och så har jag kommit på en sak till. Jag tycker det är riktigt synd att det finns människor som har missförstått mig så enormt som en del har gjort, men så har jag kommit på en sak till =) Det finns ju dom som känner mig oxå, varför ska jag försöka hålla mig kvar bland människor som uppenbarligen inte vill veta vem jag är, vuxen år 2009. Det är ju faktiskt ganska onödigt, och jag hade faktiskt inte reflekterat över det om det inte var för att det bidrog till det värsta.. give a kiss and make it go away... fan
Så var det med det.

Idag hämtade jag T på dagis efter jobbet halv17 och efter en hel helgs delat och kvällsjobb, hur slut som heeeelst! Haha, och T som hade varit på dagis sen 6.15 i morse var ju inte piggare såå snacka om fnitter på vägen hem eller, båda två gick som geléblobbar och skrattade ihjäl oss åt ungefär precis vad som helst!
Sen blev det en snabbt och enkelt ihopslängd pyttipanna pga. min obefintliga energi. Men vet du nåt jävligt fränt... imorn är jag leeediiiiiiig! =)

En annan sjukt kul sak när man är övertrött är att prata på valiska!


Annars har det varit en skaplig helg, med lite tur är jag lagd åt självdistansen så jag har skrattat en hel del imellan resten, jag var och lyssnade på papi o co. i lördags i Olai kyrka och satt och tänkte och började storböla.. helt plötsligt slog det mig att shit, det måste ju se ut som att jag gråter för att jag är rörd, typ av musiken.. med pappersnäsduken i högsta hugg och så mitt i gråten började jag skratta åt hur töntigt det måste ha sett ut.. jadu.. hehe. Så har man som sagt jobbat som ett djur, träffat vänner och sett på film och umgåtts, jag ska verkligen inte klaga!

Lite pics från helgen varsågod



Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0