friday I'm in love

 <3
Handsome and happiest
----------------

Idag kom Ais, så vi har fredagen i ära köpt in 2 filmer. Scent of a woman, och Prince of Egypt och chips, dip, cider till mig och festis till boysen. Det blir en fin fredag det. Nu har jag fixat fjärren till TVn oxå :D WOHO så finally kan jag ändra till dvd och playstation. Jag kommer sitta uppe och spela guitarhero hela natten.. hehe
Jag kan stänga av TVn oxå. Knappen fram på har ju fastnat så enda sättet förut hade varit att dra ur sladden, men då hade jag ju inte fått på den igen.. haha, vilka problem.

Well well nu blir det hot dogs och chil

Ciao


Kommentarer
Postat av: sarase

Sötnos! Blir glad att ni hittat tillbaka till varandra. :) Jag vill ju ta en fikus med dig och Cic snart! Åker till Greece på fre. Kankse innan dess?PUSS

2009-08-02 @ 13:00:51
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0