virrvarr

"Cause it's a fine line, fine line between pleasure and pain!"

Jag måste bara hitta något annat att focusera på så försvinner nog lite av virrvarret i huvet. Sen kan jag fortsätta trycka ner det tills jag exploderar haha. det blir bra..
Idag har jag jobbat halvdag, hämtat på dagis, sen rensat määängder av prylar i T's rum på och i skrivbord och i hyllorna och alla lådor! Needed!

Och JÄVLAR vilket vinterland vi har nu förresten =) det är ju fantastiskt! tänk om det kunde vara såhär vitt och fint tills det skulle bli vår.. HA troligt

Jag har inget Te.. buhu.. sjukt sugen på Te
Tänk om man skulle gå och lägga sig vråltidigt idag? Imorn ska vi ju upp tidigt och på dagis-julfest. Sen ska vi hem och lussa för mamma, hehe, jag vet att det är efter men stackars prutten var ju sjuk när det var på dagis så det bidde inget. Vi kan väl ta igen det ett par dagar senare eller!?

Jag börjar känna en lust att sluta röka igen. Inget bra nyårslöfte dock! Det har man ju prövat förr.. Nyårslöften i år är träning och körkort, för det ser lite ljusare ut för det =)
Jaha, kväll igen.
suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0