Strömavbrott

Japp! På spårvagnen.. något elfel gjorde att både vanliga strömmen och reserven tvärdog så whoever kom varken framåt eller ut, kul! På väg till dagis.. men jag blev bara stuck i kanske 20 min, sen bar det av till dagis -> affären -> hem -> spisen och nu är jag helt slut och sjukt mätt, husmanskost är förjävla underskattat! men framför allt är jag slut, totally jägarns sliout. Har ju varit ledig nästan en hel vecka och det tar ett par dagar att komma in i det igen. Men imorn jobbar jag 7-12 så det är rätt coolers.
Jag skulle så himla gärna vilja sola sen men det bör man före kl 13 om det inte ska va äckeldyrt och efter jobbet ska jag ha utvärderingssamtal med thias dagisfröken. Så det får bli en annan dag.. Onsdag kanske, vad superb det vore om det fanns en kvällstur på onsdag! =)

På torsdag ska iaf jag och Mallanbrallan baka inför helgen.. kalasbak, bak utav bara fan, we will bak äs we never bakt bifååååår!

Jopp, hon är trött nu
(förresten, be Thias säga elektrisitet nästa gång du träffarn', hysteriskt kul!)


Tjarrååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0