Pyssel! =)

Min mamma har alltid pysslat med oss, hela hela tiden. Ibland älskade man det och ibland ville man helst bara slippa haha.. Men pyssla skulle vi alltid för att öva vår kreativa sida, och idag är jag himla glad för att vi gjorde det för när man själv har barn hade det ju varit himla tråkigt annars med tummen mitt i, ja du vet..
Så idag har vi julpysslat lite. Jag tänkte göra ett luciatåg, för det har jag inget... men vi hann inte med hela idag, det ska ju lagas mat oxå!


Thias ville göra en snögubbe..


Nu ska vi äta stroganoff.. imorn är det jobb, tidigt tidigt.. bah, tur att man har ställt tillbaka dygnet lite iallafall :/ men inte helt. Jaja, det blir nog bra.

Trevlig kväll alla!
Kiss kiss /E

Kommentarer
Postat av: sarase

sötnosar<3

2009-12-11 @ 17:42:57
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0