mina tanter

Jag saknar mitt jobb när jag är hemma, det är nice! Idag blev jag kallad ängel =) det är också nice.. nu slutar jag snart.

Thias är hemma hos Linus och Sandra så jag går dit snart sen är det dags att lämna av T hos sin pappa för 3e gången =) går hur bra som helst, hell yes! vet inte riktigt vad jag ska styra med under tiden, sola kanske? det var himla länge sen. Ta en sväng på stan perhaps, men det är så lätta tt bli fattigare då :/ sola blir det nog.
Om T's' pappa kommer och länmnar honom sen är det ju inte hela världen om jag åker in till stan, då måste jag inte åka fram och tillbaka menar jag.. vi får se helt enkelt..

Sen ska vi iallafall spendera lördagskvällen hemma hos oss med lillebror på besök som sover över. Det lär bli guitarhero och film för hela slanten =) min lillebror är bäst, utan tvekan rakt igenom asball!

Nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe med resten av Riks. Sen pussas med min son bara för att jag kan och för det är det bästa jag vet! Han tittade på mig igår kväll och sa, mamma ikväll säger vi inte god natt utan god jöööuulll och överdrev på östgötska så mycket han kunde, haha. Han är så skön.
Och på konserten igår drog han tjejen framför oss i håret och när hon tittade bak med lite lagom irriterad blick himlade han med ögonen och pekade på mig!!!!! Haha, jävla unge!

yeye
Baaaaaj

----

Nu är T hos sin Papi och jag tog tid för att se hur lång tid det skulle ta att promenera från deras hus till vårat blivande, på pricken en kvart! sen tänkte jag ta tid med 2:an från vårat blivande- till stan men det glömde jag bort.. Nu sitter jag hemma, har bytt till torra strumpor och skor och ska ta en sväng med MallanBrallan på stan.

Kiss kiss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0