Jag skäms!!

Jag hade fått ett brev från landstinget idag och tänkte, bra! Kanske provresultat från ekg-analysen eller en tid för att diskutera det!? Mmm, visst.. Räkning!! och så svor jag över sjukhusräkningarna igen, sen skämdes jag ihjäl.. Här har man över huvud taget bra sjukvård, dessutom för pinsamt reducerade kostnader jämfört med åh så många länder och så gnäller man!!?!?
Fy fan för mig.. och tack landstindget för den fantastiska fakturan!

Idag jobbade jag 7-12 skönt som fan, fast det var crazy sjukt och ingen vikarie att ringa så jag har jobbat för två och en halv personal idag.. Tycker det är bra skit att bara gå 20 min i övertid då! ..det är väl kul när det händer grejer I guess.
Sen bar det av till dagis iallafall, inget utvärderingssamtal idag, kanske imorgon, dom har också sjukt :/ alla har sjukt. Så vi mötte upp Malin på vägen hem och satte fart med årets pepparkaksBAK =) Malins deg är godast i Sverige! Jag åt mest deg av alla som vanligt! Och många gubbar och grisar blev det. Nu ska jag bara handla ingredienser och göra kyssarna, springer ner till Ica när Malin kommer tillbaka så behöver jag inte släpa med mig prutten. Hon ska plugga lite vid min dator nämligen.

Japp japp det blir bra..

Sen blire väl lite chil för Bellan, jobbar 13-21 imorn så lite sovmorgon har jag iallfall sweet. Efter att jag har lämnat T på dagis vid 11 ska jag sola, gud så skönt, jävlar så länge sen!

Ha världens bästa tisdagkväll!
Fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0