Galdaste Bellan av Bellor

Fick ett mail av Danne idag där det stod att biljetterna till Thåström, (som jag skulle köpa till oss) var fixade redan.. OCH när jag gick in och tittade för att mätta min nyfikenhet över förband och sånt fick jag se att Johnossi ska spelaaaaaa tror jag. WOAAAAH, hahaha. Jag är så lycklig! How I löv them bara. Jag har lyssnat på Johnossi i flera år men aldrig hört om nån konsert så det har liksom inte blivit av.. Så nu ska jag gå på Thåström med Johnossi som förband, AWSOME.. Det är som chockladtårta med oboytopping!

"Take of your clothes and start digging for your soul"
/Johnossi

Just nu sitter jag på jobbet, går utöver ikväll så det är himla galet lugnt. Jag kunde fått vara ledig men jag fick välja själv eftersom jag har blivit lovad tiden sen länge och jag behöver pengarna till mitt körkort så det bidde jobb. Sen blir det nyårsafton även för mig =)
Hihi

Gott nytt år din jävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0