En lördag som lördagar ska vara




Jag stog och lagade mat igår (pannerad kyckling och klyftpotatis med bearnaisesås och körsbärstomater) så kom Thias ut i köket och var uttråkad, "ska vi dansa?" sa jag och sen dansade vi.. och dansade.. och dansade.. och dansade tills vi fick mjölksyra i benen. Sen drog vi på beatles och spelade gitarr på vad som var näsrmst (en sopkvast och ett ninjasvärd) och dansade och skrattade till kramp. Då kom Des min lillebror, först såg han livrädd ut.. sen var han med =) vi hade så himla kul! Sen åt vi och Thias gick och la sig efter lördagsgodis och julklender. Jag och Des såg på Walk the line och åt chips och jordnötsringar.. himla bra film som man inte hade sett på länge.
Kalasbra kväll!!

Nu har Des precis gått hem, efter en stor god brunch.. ja det handlar mycket om mat i mitt hem när det är folk här.. är jag själv blir det nudlar och mackor men annars är det himla kul faktiskt. Och Des råkade säga fel på lägenhet och restaurang när han skulle berömma mitt hem, så varför inte!? =)

Mamma ville få med mig på bookrelease idag. Men jag var inte intresserad, okänd författare för mig och då kvittar det. Så jag ska gå och köpa pysselmaterial med T och göra julpyssel istället. Jag skulle vilja ha en stubbe.. hmmm och några små runda träklossar.


Ciaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0