Dagens pinsamma!

Skulle handla julmat och massa grejjer på Ica där jag bor, MITT i stan! Och plocka mandariner.. många ske det vara, för många är vi.. Ehh.. Hur lång tid tror du det tog innan dom rasade och rullade ut på golvet?
det är ju tamejfan sanslöst... JÄMT

Funderar starkt på att ta bort fejjan helt.
Ibland blir jag påminnd.. och då stannar allt upp, och jag blir förbannad för att resten av världen inte fattar och respekterar att allt ska stanna upp. Att trafiken fortfarande rör sig och att tiden går precis som om inget hade hänt..
..och idag var det rent ut sagt som ett slag i magen
fan

Tur att man inte har så mycket tid att tänka nu då! hehe..
Har fått sjuuuukt mycket gjort iallafall, listan är ett a4papper med fyra fulla kolumner med "to do's" helt crazy.. Igår hade jag nästan allt kvar och nu är det bara dammsuga, moppa, tvätta kvar och handla julmust, chockladtomtar och nejlikor. Sen är jag och min familj redo för jul.. come on bara!
Varm-matlagningen gör mamma när jag jobbar.

Jag har tillochmed testdukat, fint finare finast blire!

Och till någont helt annat har jag och Thias blivit med katt =)



Jag vet att jag inte är någon kattmänniska, har aldrig varit... men den här är helt fantastisk!! så fort jag kom innanför dörren första gången jag träffade den idag (den krachar hos mamma tills vi har flyttat) så kom den fram och var keligare än något djur jag någonsin träffat, och jag har vuxit upp med många djur hos mamma!!! Men så jäääävla mysig alltså. Bagera skulle den heta, och det ska bli mer än underbart att få flytta till mitt nya lilla hus och bli välkomnad av honom varje dag efter jobbet!

Och Thias sa att vi tre är en familj.. då började jag nästan gråta... men det är ju jag det. Haha.

Så äre mät
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0