vaka

Jag hatar byråkrati.. jag förstår inte byråkrati.. jag vet att det behövs i viss mån men jag är ganska övertygad om att det skulle kunna gå att ha det lite lättare. Jag trodde jag var klar med a-kassa papper och medlemsskap och dagar och so on men icke, jag har misstolkat hela röran.. så det är bara att börja om! Kul :/ Start calling imöra. A-kassa och en jävla massa tim.vik för nu är det extra viktigt att jag har jobb så det går runt. Så var vi tillbaka till ruta ett. Det är rätt piss faktiskt, men jag skulle varit mera nogrann så det är bara mitt eget problem, så det bara att fixat'. Jag har i alla fall allt förberätt och framför mig nu, så hur jävla svårt ska det vara!? Oh bläää..

Så kan jag inte sova inatt, gråtfärdig är jag hela tiden, jävla hormonjävlar! Var snälla mot mig så ska jag lova att försöka inte få ett utbrott.
Sluta röka går iallafall jättebra :D det är alltid något.

Jag behöver ett fast jobb
åh ångesten!

Måste försöka sova.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0