Sista dagen på sommarn

Alltså sommarvikariatet, även om jag betvivlar att vi så skulle få någon annan form av vidare sommar men ändå..  Idag är iallafall sista sammanhängande dagen på jobbet =( men jag hoppas på mycket timmar i höst, det låter som att det kommer kunna bli det. Jag trivs så sjukt bra här på Riks city. Egentligen var sista dagen på chema i fredags men jag tog lördag och söndag kväll också.. det är rätt skönt att börja 16 och slippa åka fram och tillbaka som man annars får göra om man ska åt helgkvällarna. Ob är ju alltid trevligt.
Jaja, en gnutta ointressant för dig.

Jag mår konstigt idag, alldeles för mycket tankar på alldeles för lite åtgärder. Har jag en dålig dag? mycket är ju trots allt väldigt bra, måste man ha allt för att vara nöjd? bläk.. för mycket tankar, för lite att kunna göra åt det, oroar mig.. med all rätt visserligen, men den där klumpen i magen börjar bli rätt tjatig nu.

Det går över tills du gifter dig. HA.. just

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0