hjälp

Sommarn börjar försvinna.. skynda och gör allt det där som hör till!

-Kolmården, nej
-Tropikariet, ja
-Glass, ja
-Grilla, ja
-Sjöbada, ja
-Skärgårdsbesök, ja
-Vadstena, nej
-Ga: Linköping, nej
-Myggbett, ja
-Smultronstället, ja
-
Fresbee, mini-och/eller aquagolf, nej
-Himpa, ja
-Färgagården, ja
-Parkhäng, ja
-
Skara sommarland, nej

En början iallafall, vissa saker får hamna på nästa år-listan men det mesta kommer jag nog hinna med tror jag. Balkongen fick bli rätt tom i år, städad och lite pimpad men inte så blommig.
Snart är sommarvik.et slut, mina extra-barnhelger blir mer spontana och det går åt tid och energi åt att jaga arbetstimmar igen. Kan ju inte säga att jag ser fram emot det sådär överdrivet mycket. Men det händer en hel del kul i höst oxå! =) jag fyller år, jag ska åka utomlands med Malin och att jag är pirr-i-magen-lycklig varje dag gör ju att man ser fram emot det mesta, hehe.. hoppas det blir en höst med mycket färger!
Men stopp! Än är inte sommaren slut.

vad har du gjort/kvar att göra??

Kommentarer
Postat av: Fiia

Vart är det du skall resa?! :-)



Hoppas allt är bra annars!



Kramrkam //Fiia

2009-08-12 @ 11:12:59
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0