Bra dag!!

Thias väckte mig med Papi i telefonen i morse, och vi hade ett bra a-kassesnack! :) där försvann väldans massa ångest! Sen gjorde vi frukost, duschade, städade, gick hem till mami, drack kaffe med henne och MallanBrallan, sen gick vi allihopa till vattenparken medan mami tog prover på vårdcentralen, sen åt vi glass på Halvars' Den sista?? Kanske kanske.. Sen pantade vi all pant, handlade och hälsade på Petra och bebisen :D åååååh beeeebisen!!!


Sen gick vi iallafall hem igen och lagade mat, städade lite till, och mös framför bompa, läste på finska, skrattade tills vi nästan kissade på oss och nu sover lilleman som en stock. Medan jag bakar bröd och bloggar mellan jäsningarna.



Och snart kommer handsome :D han har jobbat nätter hela helgen så vi har inte setts nåt, förutom på dopet i lördags som för övrigt var riktigt nice! om man gillar sånt, allt som är mindre än mig och jollrar tycker ju jag är urkul så visst vetu =)
Det första handsome gör när han kommer hem till mig och det är kväll är alltid att gå in och titta till Thias, jag vet inte varför och jag har aldrig tänkt på att fråga heller men jag gillart. Han är ganska underbar faktiskt!

Nu ska jag knåda bröd igen..

Och imorn fyller hon år den där jag! =) wohoo
Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0